Socjolog i manager PR. Od 2013 związany z mediami. Prowadził studio filmowe, aktualnie właściciel agencji PR. Pracował jako PR manager w Grupie SuperDrob (2018-2020), aktualnie doradza kilku polskim firmom z obszaru HR, FMCG i edukacji. Napisał książkę „Po co jest PR?”. Członek Polskiego Stowarzyszenia PR i TREND HOUSE.
Współtwórca Towarzystw Biznesowych. W 2019 założył Food Brokers, butik doradczy wspierający firmy rolno-spożywcze w zakresie komunikacji, szkoleń i networkingu. Wykładał przez 6 semestrów „Techniki public relations w internecie” (Uniwersytet JP2 w Krakowie). Absolwent Total Design Management w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej (2021). W formie szkoleń i wykładów biznesowych przepracował ok. 400 godzin.
Interesuje się m.in.: urbanistyką, animacją 2d, designem, malarstwem polskim i fotografią reportażową.
Wybrani klienci: CPF Poland, Grupa SuperDrob, Fundacja Orszak Trzech Króli, Unizeto Technologies, Rosikon Press, Polskie Towarzystwo Gospodarcze, SOLANO Group, FoodBrokers.
602 206 524
APTISSIMI
Chrześcijańska Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości
NIP: 9512508373
Regon: 387261640
KRS: 0000863233